Monday, March 14, 2011

::zapp xtra 2::

Lupe lak nk update pasal zapp xtra :)..continue my last rintihan pasal quinny zapp xtra last time...me n en luv yg tak de plan saje jer ke mamours last two weeks... Hajat dihati nak tgk2 ajer kot2 lil champ lucky to get the seat..n yesssss he is :)

The seat (adapter) mmg dah smpai officially to Malaysia...n dijual dgn harga rm699...--> i got it only rm600 tru online... Tp en luv nk gak beli tuk his beloved son (;)..so me xleh la nk ckp pe .....

Maybe its lucky day for lil champ...sbbnye :

1) only one left in the store
2)manage to get the red one :)
3) and me entitled disct for 25% sbb member of mamours...which is sgt GREAT okayh!!!!

We only buy the seat for rm528...(arrrgh save more than 100 hengget )
Owwwhh syukur...inilah hikmah bg mereka yg bersabar...i can get even lower than the online shop...tq tq

So ape lgik....lil champ n his new seat



- Posted using BlogPress from my iPad

No comments:

Post a Comment