Saturday, January 15, 2011

::malam::

location: my room;atas katil sebelah lil champ yg tangan nye sedang memeluk aku..:) damai rasenye
mood:xde mood sbb penat n sleeepy

entry ini ditulis kerana rindu nk berbloging tapi tidak mempunyai cukup mase..:(
tetapi sy gagahi sblm melelapkan mata ini sbb nk mintak uols please read this blog ; http://mukaorensaya.blogspot.com ; untuk entry cakap dan tanya dengan betul

thanks ima for the writing..that is wut i feel before disahkan conceive lil champ..harap mu bersabar la yea..mmg org2 nih hampeh sbb pemikiran yg amatla pendek aklnye..

okay time to sleeeeppppp..need extra hours before bf time qais which estimated at 2 a.m..xoxo

- Posted using BlogPress from my iPhone4

1 comment:

  1. actually, aku mewakili bagi semua kawan aku yg senasib. lebih2 lagi, yg dah terlalu lama mengharapkan si kecil. buat masa skang ni, aku no pressure sgt. cuma aku pressure tgk org lain. jadi aku inspirasikannya ke dlm blog. huhu :)
    thanks sudi jengan ke sana. n siap promote lagi. huhu. baik sungguh cicmah nih. ngeee :D
    gudnite qais! :) sweet dreams!

    ReplyDelete