Sunday, January 23, 2011

::25 Random Facts About Me Myself and I ::

hah..setelah aku ditagged oleh kokna from http://ina-beautifullife.blogspot.com
rasenye aku kene la main kan game nih....hehehehh..
main kah ini?...okey sebab ni ari sabtu n aku lak borink sbb en luv working...aku just take my pleasure time menceritakan 25 random facts about me myself and i ni..(samil si lil champ duk tarik cable charger lappy aku nih!)huhuhuh

okey kite mula sikalang ;-p

1)im a mummy of almost one year lil champ and a wifey of great hubby en luv(tetttt)

2 im just quit my job about 6m ago to take care of my lil champ...so skrang title ku adalah stay at home mummy!

3)tp aku bukan duk diam jer kat umah...aku buat la bisness sket2..hehhehe....im a Penawar Lagenda Stokis (sile la google yea) and menjual baby n toddler stuff ;Fb:little labu *yea sile la add yerr)...

4)im found that aku ni adalah org yg agak particular...hahhaha....cnthnye aku mmg pantang kalo org amik brg kat tempat lain letak tempat lain....kalo bole sume benda aku nk in order...(phewww sile la tanye en luv yg dah duk almost 3y ngn diriku...asik kene bebel jer kalo xorganized stuff)

5)susah tuk making new frens...and majority of my frens yg mmg dah lama kawan...n most of them from my hommy ...klantan...yeahhh!

6) suke merajuk.,.xleh kalo en luv tegur terus merajuk...hahha..tp cepat coool kan yang kan..hahhaha

7)suke menangis....tgk masterchef pom leh nangis....hahhahaha...kire sensitip la ni...hahaha

8)dulu pakai kasut size 6 jew..tp lepas deliver jadik 8...bile nak back to normal size nihhhh

9)still breastfeeding my baby(one of major reasaon im quiting my job!)dan niat uk bf till lil champ 2y///amin..

10)im not good kalo masak...hehhehe asek makan benda sama jer en luv..hahha sowwiee

11)aku nih penakut orgnye...

12)luv creammmy foods....yummmehs!

13)suke jalan2 pusing2 mall.....shopping *windows jer sebenarnye hahah*

14)not good in expressing my feeling....kalo menulis pom xpandai,...mmg xsmapai la maksud dihati...

15) sgt la boros...hhahahah...:)

16)most of my baju lam wardrobe skrang in blue...tatau nape...sbb ade baby boy kot..so terjangkit suke warna biru lak...huhuu

17)sgt xsuke kalo tengok org suke copy org lain....kalo nk copy pom mintak la izin dulu...hahhaha

18)xsuke org menipu..apatah kalo yg ditipunye mmg nampak terang lagik bersuluh,,,xke nampak bodoh org cam ni kan..hahhahaha

19)jeles ngan org yang rajin make up...sbb rase aku xcukup masae nak bermakeup makeup....gulpppp

20)suke tgk movie....tp skrang nak kene tunggu lil champ vbesar sket br samung balik hobby ni...sib baik ade astro first skrang..hahha

21)selalu pk others feeling than my own feeling..susah tul....

22)bukan seorg yg penyabar....dan bukan jugak seorg pendendam....

23)ape lagik nih nak tulis....yupp suke all the bags in d world...but asek xdpt nk beli sbb others commitment nk kene pk....bole ker camtu

24)kadang2 ade rase xkonfident ngn diri sendiri....ssh nye nk be outstanding....

25) yeaaaa lastly....okey yg ni aku jarang bitau...aku mmg kalo bole nak tambah kelauaga en shah ni secepat mungkin...so kalo en luv bc....jum ramaikan umat muhammad asaapppppp!..huhuhu



okey sipa..lama gak nak pk pasal diri sendiri..hahhha

so nak tag sape ek....
camni la....kalo ade sesapa terbaca blog aku ni..cepat2 la main game ni...kire aku tag la sume org yer...huhuhuh

7 comments:

  1. ok..nampak sgt aku bhsan...ari ahad pom aku g mention ari sabtu!..tambah lagik laa satu lagik facts about me..aku nih pelupe!

    ReplyDelete
  2. shimah! very interesting. :D i like..very much!
    best, best, best... :D

    ReplyDelete
  3. kalau main game ni, dpt apa??? hahahah :D ada hadiah? kalu ada, aku nak main. hahahahhahahahhahahahhahahahh :D

    ReplyDelete
  4. wesss like saje mane bole...cepat buat esssay pastu aku nk bc,.....hehehhe
    kalo ade adiah awal2 lagik aku dah pawwww daaa....

    ReplyDelete
  5. hahahha. nanti aku buat. syok jugak hari ahad main benda gini. wait n see! muahahahha. tgh usha org lain punya dulu.

    ReplyDelete
  6. hahahha..sile ijah..sile main jgkkkk huhu

    ReplyDelete