Monday, December 20, 2010

::shawls::

macam2 rase nk komen kalo sebut pasal shawls..
now sgt in dengan fesyen hijab ~shawl..
sudah ramai yang sgt teruja wif Hana Tajima hijab style..termasuk la diri saya..
malang bg diriku sebab tak ler
up-to-date pasal fashion2 ni..setakat mengambil tahu sahaja..but a few days ni tetibe lak terase nk pakai all the shawls yang ade lam almari tudungku..mmg sgt teruja okeh...hahahha so mengambil sedikit ruang dismaping ditemani oleh lil champ tersyg,sy mencuba beberapa fesyen hijab terkini,.
tp rasenye xler menjadi seperti yg diharapkan..:)












ade tag lagik selendang nih..haiiya!







i luv dis shawl together wif d inner






shawl hadiah frm my mum dr mekah..

rasenye mmg xsehebat mereka diluar sane tp tak salah nk mencuba kan..



xnmpk cam pakai shawl lak!!




camni okie tak?


psst in d mood to bermake-up-ing kembali!!bole tak en luv??muuaaacx

- Posted using BlogPress from my iPhone4

2 comments:

  1. hahaha. betul la shimah. sekarang ni, mana-mana pergi org gila pakai shawl. macam2 jenis ada timbul skang! aku pun gila dgn shawl skang ni. tapi, pada masa sama, kena control nafsu membeli. ikut hati mmg pun nak beli semua jenis shawl. kalau ada byk tu, rasa satu kepuasan. parokkkk benar! hahaha :D
    nati gi blog aku. aku ada tulih jugok pasal tudung2 nih. simasimo.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. tuh la..aku pom nk bankrupt dos beli shawl sokmo..ahhahaha..btw aku b dos blog mu..nanti aku link ko blog aku des..nice writing beb!

    ReplyDelete