Sunday, October 24, 2010

::our weekend::

alhamdulillah dah selamat smpai at our hommey last night...
kepenatan yg amat sbb lil champ xnak duk lam car seat..nk mummy dukung jer all the way -okey its 5 hour nyer trip..

this time balik terengganu banyak lepak umah jer..my mil windu sgt nk main ngn lil champ while my fil lak had to work during the weekend..kesian abah kene take care it matters kat cimb sane..sib baik only kat tganu..kalo kene kaver tuk east nyer. cimb mmg masak!!

the last day kat sane luv dgn baik hatinye nk bwk balik some kerepok lekor..yup dis kerepok lekor terlampau la sedap..ive been this kerepok lekor shop before n hev to q for almost 2 hours k..
so lam 10 in d morning luv da siap2 nk q for my kerepok lekor n surprising this happen:



wah da ade sistem no k..my fil ckp mengalahkan bank sbb the system siap ade voice calling keh..hahahahah..n i tink d owner dah upgrade their service sbb liv just tunggu for 20 mins jer to get my bulky kerepoklekor ;)



ni larr yg stok dibawa blik tuk my siblings..huhuhu majulah kerepok lekor tuk terengganu!!!

famili piccies:))








- Posted using BlogPress from my iPhone4

No comments:

Post a Comment