Thursday, October 21, 2010

::kuala terengganu::

last nite en luv had ask me to follow him back to see his parents;yes my pil...
its been a few days en luv tell me that oma & opa (panggilan tuk my pil for lil champ) missessssss lil champ soooo much..
dan (semestinye) me as a very good wifey kata suaminye..heheh...
n tonight as per order (huhuhu) i had force myself to packing!packing n packing...mmg xsuke sbb bnyk benda nk pk..n sejak ade bb nih banyak nyer nk pk brg2 bb nih..dushhh
alhamdulillah lil champ sleep early..cam tau2 jer mummy bz nk packing..



and me dah half way packing my tings



and brg2 lil champ yang masih bnyk nk packing



tersgt la penat nk mengemas umah lagik..haiii tp takpe mengenangkan nk jgk balik esok ..akan ku gagahi jua...



my kitchen yg stil xkemas




baju2 di ampaian yg stil x dilipat




dining yg bersepah




toys lil champ yg dikenalpasti tuk dibawa bersama...

psstt en luv..kalo sempat moh la kite balik kb jugak...bole makan best2..uhuk..i misss kb soo much..n en luv bukan lah org terengganu just my fil work there n his family stay at kuala tganu since last 7 years (? i guesss! ngeeee)...as for that ..puhhhhleaseeeee balik kb jgk!!!!!!!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone4

2 comments:

  1. wahh blk kg ke? sedak2 ore x kijer

    ReplyDelete
  2. ijah: hahhaha...sedak la jugok ...lagik sedak kalo blik kb..hehehehehe

    ReplyDelete