Tuesday, June 1, 2010

::update::

agak lama xupdate my blog...sgt bz dgn lil champ..even xde mase for myself apatah lagik tuk blog...

just a few thingy happen lately:
1)yesterday i had made my final decision..hope ini adalah keputusan terbaaaik..amin..rezeki Allah ade dimane2...yakin dan usaha..
2)yesterday gak lil champ fever fo 2n time..d temp mase tghri @38 and after one hour dah turun ke 36.9...and lil champ tido dr petang smpai malam..n meragam kejap3 mintak susu n hold him tight..penat larr mummy asek kene hold lil champ..
3)cany wait dis friday tok ma n tok abah lil champ nk datang..yeayyy
4)im losing another 2 kilos but stil look demuxx :(

ape lagik ek...tatau larr... yang tau mmg rase malas nk g kije n left my baby kat org lain :(

piccca piccu: huhuhuhu




*credit to my luvly fwen yg edit dis picca**










Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment