Saturday, June 5, 2010

::food to my soul :)::


mode skrang ialah tgh pump breastmilk..ni lar mase plg sesuai nk pumping sbb lil champ be jer tydo after his feeding time..anak momy skrang sgt baaaaaik..bgn only tuk feeding n resume tydo sampai pg..yg xbest after jet feeding dah xmo tydo lam his coat..nk tydo ngn mommy ajer..huhu..

from the very beginning me always wanted to breastfeed my baby.mase tu mmg niat jer tatau
macam mane rasenye...
and now ive been 2.5 months fully bf my lil champ..alhamdulillah Allah had blessed my with breastmilk yg cukup tuk lil champ..at furst mmg rase sgt la kelam kabut n sometimes taktahan especially the smell of bm yang tertumpah kat bra and the shirt..but syukur sekarang dah immune and the truth is im reli enjoyed bf my baby..tatau rase camne but the feeding time always make me feel in luv with lil champ..huhuhu




9 oz for murning..i pray in d future my bm is enough for lil champ.
pssttt tq for en luv sbb belikan electric pump even not double pump which make pumping is easier and cool...ha ha ha..

- Posted using BlogPress from my iPhone

No comments:

Post a Comment