Sunday, August 21, 2011

::Tie Rack vs Fareeda::

okay hari ni nak cite pasal tudung..hehheheh

Yes..sekarang dah macam2 pesen tudung kat market,.previously me mmg pakai tudung bawal n tudung yg bunga2 italy tu sampai la the trend Arianni is in town
Mase tu mak pom terjebak..hahah apatah lagi it is easy to wear..kan arianni is tge sarung tudung jew:.senang..but the trend goes on bile Hana Tajima is in town..yeahhh mase ni mmg macam2 cara pakai tudung,.
yang ni pom mak terjebak jugak,.eh h before tht is syria nye pattern..which is i like jugak,.easier jgk n mmg style la...

But hati mak terpesong ke Tie rack lak..and the shawl trend yg leh pakai mcam2 aksesories ni mng memudahkan womens wearing tudung nowdays ..i mean tudung yang berstylo la..
I really luv tie rack to bits..the silk material ngn very elegant pattern mmg buat i bankrup..hahahhaha sgt la suke ok...

Tp for this coming raya, i had try the new tudung lagik sekalik..is fareeda..gehhehehhe cant resist the trendy color of the brand okayh! n its owning punye tubdung which is sgt senang nk pakai..hehehhe..hari raya kan mmg kalo boleh xnak la complixated sgt nk pakai tudung..

So setelah try all this tudung.,me still luv the Tie rack to bits,.its sgt selesa..n sgt cantik match n mix ngn ur clothes..hehhe kecuali kene take time la nk belit2 ni..but still xler susah pom...
however i also suke fareeda..tp d material of kain not as good as tie rack la kan..but the color make me ceria..hehehhe n its very easy nk match ngn baju..especially baju kuring sbb its plain ...:)




this is tie rack :)



ni shawl biase- leh didapati di head wrapz hahahha




the fareeda:)




the lovely plain tie rack




the tie rack yang paling mak suke :)




cantik kan kaler fareeda ni..si qais muke xtahan !




ni plak aksesories..ushhh mmg suke la ...




the shawl from head wrapz ..

layanzzzzz...

- Posted using BlogPress from my iPhone4

Saturday, August 13, 2011

::12 & 13 ramadhan ::

Dah 2 days in rows bukak pose kat luar ...
12 ramadhan kat Equatorial hotel,.xsmpat snap picca makanan sbb sibuk suapkan si kecik :)




the iftar was sponsor by the client of agrobank..
antara yang hadir




me n en luv xsmpat nk ambil picca sbb sibuk ngn si kecik asek nk makan nak lari nak main .hehehehh

and the 13th day of fasting lak me n en luv berbuka at putrajaya..niat dihati nk cari bj raya tuk si kecik tp end up xbeli sbb xde yg berkenan *mcare nye design look sooo boring la :(*

and today my iftar will be with the girls+2 man --> en luv n qais la 2 man tu,.will be at jw marriot as soon as en luv back from work at 5 :)


- Posted using BlogPress from my iPhone4

Friday, August 12, 2011

::I DO::


been humming this song since my bff' wedd; Mira...
i luv her wedding..with the background songs of Colbie Caillat...I do...
with the super gojes weeding gown....wahhhh rase nak kawen lgik sekalik gitu..but with the same person...ever after en luv :)

okey jum layan lyric I do...
hehehheheh tgk vc I do pom mmg rase mengedik jer...hehhehe

It's always been about me myself and I
If all relationships were nothing but a waste of time
I never wanted to be anybody's other half
I was happy to say that our love wouldn't last
That was the only way I knew till I met you

You make we wanna say
I do, I do, I do, do do do do do do doo
Yeah, I do, I do, I do, do do do do do do doo
Cause every time before we spend like
Maybe yes and maybe no
I can live without it, I can let it go
Ooh, I did, I get myself into
You make we wanna say I do, I do, I do, I do, I do, I do,

Tell me is it only me
Do you feel the same?
You know me well enough to know that I'm not playing games
I promise I won't turn around and I won't let you down
You can trust and never feel it now
Baby there's nothing, there's nothing we can't get through

So can we say
I do, I do, I do, do do do do do do doo
Oh baby, I do, I do, I do, do do do do do do doo
Cause every time before we spend like
Maybe yes and maybe no
I won't live without it, I won't let it go
Wooh Can I get myself into
You make we wanna say

Me a family, a house a family
Ooh, can we be a family?
And when I'm old and sit next to you.

And when we remember when we said
I do, I do, I do, do do do do do do doo
Oh baby, I do, I do, I do, do do do do do do doo
Cause every time before we spend like
Maybe yes and maybe no
I won't live without it, I won't let it go
Just look at what we got ourselves into
You make we wanna say I do, I do, I do, I do, I do, I do,
Love you




pssst : dear en luv...hope the feel is still the same sampaai la ke akhirnye..amin

Thursday, August 11, 2011

::Menu 12 Ramadhan::

yeayyy berjaya makan budu ngn ikam bakar..and im made butter prawn ;) oyeaahh yummeh !



alamak gambar butter prawn xjelas la..tapi takpe dah kenyang sume masuk perut.blurp.....alhamdulillah ..

- Posted using BlogPress from my iPhone4

Wednesday, August 10, 2011

::12 Ramadhan::

Okay ni cerite tuk today k..he he

Dah tak nak fikir psal maid and agent yang b**** tu...meh mak nak share mak tengah xcited nak masak ni...hehehhe

last two day buat kerabu ayam yg kak novee ajar..yummmeh maveles....suke en luv makan...

semalam lak buat nasik ayam...bertambah en luv makan...sahur pom bertambah...

hari ni mak tengah sibuk goggle recipe ni nak masak tuk iftar today...huhuhu...
nak masak ape yea..
rase nak makan budu jer...kuikui....nak bakar ikan nak makan budu ...kerabu sotong....(wah kerabu lagik ) n jugak butter prawn...
kite makan seafood jer hari ni..ape kate?

hummmpp jap nak pk ...kene goggle lagik ni..hehehe